Branche Oplossingen voor Kantoor

De Kantooromgeving is in beweging

Of het nu “het nieuwe werken”, “werken 2.0, 3.0 of 4.0” of “Anders werken” heet, feit blijft dat de kantooromgeving meer dan ooit in beweging is en dat medewerkers van uw organisatie mee bewegen. Vaste werkplekken komen veel te vervallen. Activiteit georiënteerde werkplekken komen er voor terug. Kantoortuinen zijn de oplossing niet, maar allemaal aparte kantoortjes werkt ook niet als gewenst. Hoe om te gaan met de nieuwe dynamiek in het werken?

Één ding weten wij wel. Waar en wanneer uw medewerkers ook werken, ze zullen altijd behoefte blijven houden aan vormen van opbergmiddelen. Of dit nu lockers zijn voor persoonlijke eigendommen, al dan niet voorzien van oplaadmogelijkheid voor telefoon en laptop. Of archiefstellingen voor het bedrijfsarchief, garderobevoorzieningen voor de jassen en paraplu´s en rekken voor de voorraad kantoorartikelen.

Scheeres heeft een uitgebreid pakket oplossingen voor iedere opbergvraag. We zijn gesprekspartner om de wensen in te passen in uw organisatie, zodanig dat uw processen zo goed als mogelijk ondersteund worden. Want niemand heeft wat aan een vaste locker op de derde etage als de medewerker op de eerste etage aan het werk is, of de komende twee dagen thuis werkt.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, of kijk hieronder welke producten wij voor u geselecteerd hebben.

Producten

Nieuws

Referenties

Meer weten over branche oplossingen voor Industrie?

Vul onderstaande formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.

Fout: Contact formulier niet gevonden.